Укр
  • з 11 до 20
  • без вихідних

Обмін і повернення

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» споживач має право на обмін (повернення ) товару належної якості протягом чотирнадцяти днів.

Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

• його немає в переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;

• він не використовувався, і зберігся в тому вигляді, в якому його придбали;

• на товарі збережені всі бірки;

• пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;

• є в наявності касовий або товарний чек.

Перелік товарів належної якості, що НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ обміну (поверненню):

• парфюмерно-косметичні вироби

• пір'яно-пухові вироби

• білизна натільна

• білизна постільна

Всі речі зі знижками та з індивідуальними змінами - НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ поверненню.