Обмін і повернення
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» споживач має право на обмін (повернення ) товару належної якості протягом чотирнадцяти днів.
Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
• його немає в переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
• він не використовувався, і зберігся в тому вигляді, в якому його придбали;
• на товарі збережені всі бірки;
• пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
• є в наявності касовий або товарний чек.
Перелік товарів належної якості, що НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ обміну (поверненню):
• парфюмерно-косметичні вироби
• пір'яно-пухові вироби
• білизна натільна
• білизна постільна
Всі речі зі знижками та з індивідуальними змінами - НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ поверненню.